Przejdź do głównej zawartości
MSCDN Moodle
Polski (pl)
English (en)
Polski (pl)
Wpisz swoje zapytanie
Nie jesteś zalogowany(a) (
Zaloguj się
)
MSCDN Wydział w Ciechanowie
Strona główna
Kursy
MSCDN Wydział w Ciechanowie
Kategorie kursów:
Sieć współpracy i samokształcenia dla doradców metodycznych i nauczycieli konsultantów (współpraca z ORE)
Konkursy
MARKPIW
Szkolenia międzywydziałowe
Szkolenia międzywydziałowe / Sieci międzywydziałowe
MSCDN Wydział w Ciechanowie
MSCDN Wydział w Ciechanowie / Sieci współpracy
MSCDN Wydział w Ostrołęce
MSCDN Wydział w Płocku
MSCDN Wydział w Płocku / Kursy zaimportowane
MSCDN Wydział w Radomiu
MSCDN Wydział w Siedlcach
MSCDN Wydział w Warszawie
MSCDN Wydział w Warszawie / Sieci współpracy
Lekcje o Mazowszu
Kampania Na Rzecz Matematyki
"Połowa drogi..."
Zespoły MSCDN
Przedmioty zawodowe
E-learning MSCDN
Przeszukaj kursy
Wykonaj
Rozwiń wszystko
Zobacz wszystkie podkategorie
1
(bieżący)
2
»
Dalej
Gramy w warcaby - uczymy myślenia. VII edycja SP
Gramy w warcaby, uczymy myślenia - VII edycja
Międzyszkolna sieć współpracy nauczycieli stosujących TIK w nauczaniu
Matura z języka polskiego od 2023 roku.
Lekcje religii
Narysuję, nie napiszę - o polizmysłowości słów kilka - grupa II
Lekturownik, czyli jak oswoić lektury szkolne? - edycja II
Przedszkolak w świecie wartości, czyli poszukiwanie pozytywnych wartości i promowanie właściwego zachowania
W świecie dziecięcych emocji - grupa III
Pokonywanie trudności - metody pracy na języku polskim z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Narysuję, nie napiszę - o polizmysłowości słów kilka
Lekturownik, czyli jak oswoić lektury szkolne?
Przygoda z komputerem na zajęciach przedmiotów przyrodniczych – wykorzystanie narzędzi i aplikacji TIK na zajęciach lekcyjnych formą motywowania uczniów do uczenia się
Dziecko w grupie rówieśniczej - rozwijanie kompetencji społeczno emocjonalnych.
ABC programowania w Pythonie - pierwsze kroki.
Kompetencje kluczowe na języku polskim.
Twórczość w wirtualnym świecie - grupa II
Innowacje pedagogiczne - od pomysłu do działania.
W świecie dziecięcych emocji - grupa II
Kompetencje kluczowe ucznia i nauczyciela grupa II
1
(bieżący)
2
»
Dalej